» صفحه اصلی » ۱۰۰ زائر سالخورده راهی زیارت امام رئوف شدند
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

۱۰۰ زائر سالخورده راهی زیارت امام رئوف شدند

۸ خرداد ۰۳ 5۰60

به لطف علی بن موسی الرضا علیه السلام ۱۰۰ نفر از زائران سالخورده راهی زیارت حرم مطهر رضوی شدند.

به گزارش آسمانی نیوز، کبری پالیزگیر مسئول کانون زیارت خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران گفت: با عنایت امام رضا علیه السلام توفیق همراهی با ۱۰۰ نفر از زائران سالخورده ی کم توان در مشهد مقدس داشتیم.

وی ادامه داد: این سفر پرخیر و برکت در ایام ولادت امام رضا علیه السلام و در معیت ۱۰۰ نفر از عزیزان سالخورده و کم توان انجام شد. حضور زائران سالخورده حال و هوای خاصی به کاروان داده بود و از توفیقات و افتخارات ویژه ما خادمیاران رضوی در این سفر خدمت به این زائران ویژه بود.

پالیزگیر گفت: زیارت امام رضا علیه السلام در شب میلاد آن حضرت آرزوی این عزیزان بود که با پیگیری های صورت گرفته در این ایام به زیارت مشرف شدند. این زائران با قطار به مشهد مقدس مشرف شدند. برگزاری مراسم ذکر و توسل و توزیع بسته های تبرکی و مشکل گشا از برنامه های این سفر بود.

وی در توضیحات تکمیلی گفت: هزینه سفر ۲۰ نفر از زائران برای هر نفر ۳۰ میلیون ریال و در مجموع ششصد میلیون ریال بود که توسط بانیان خیر تامین شد.

مسئول کانون زیارت خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران از توفیق کمک به زائران سالخورده ابراز خوشحالی کرد و گفت: تعدادی زائر اولی نیز در ایام دهه کرامت شناسایی شده است که امیدوارم با عنایت امام رضا علیه السلام موفق به خدمت به آنها در تشرف اول نصیبمان شود.

انتهای پیام/ کانون های خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید