» صفحه اصلی » ۶ غرفه در جشن ۲ کیلومتری عیدالله اکبر اسلامشهر برپا شد
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران

۶ غرفه در جشن ۲ کیلومتری عیدالله اکبر اسلامشهر برپا شد

۸ تیر ۰۳ 4۰36

به گزارش آسمانی نیوز، غرفه های خدمت رسانی به شهروندان عزیز اسلامشهر در روز ولایت امیرالمومنین علی علیه‌السلام در عید الله الاکبر عید غدیرخم در جشن ۲ کیلومتری خیابان امام حسن مجتبی علیه‌السلام توسط کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر برپا شد.
این غرفه ها در زمینه های قرآنی، هنر و محصولات فرهنگی، سلامت، مشاوره و مددکاری، مشاوره حقوقی، چایخانه حضرت رضا علیه‌السلام، غرفه کودک و نوجوان بود که مورد استقبال پرشور شرکت کنندگان در جشن مواجه شد، غرفه هنر و محصولات فرهنگی و خوشنویسی با بیش از ۱۰۰۰ مراجعه کننده بسیارپرکاربود.
محمد اللهیاری جانشین کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در روز عید ولایت بیان کرد:
این عید بزرگ را به همه مسلمانان جهان و ایران اسلامی بویژه مردم شهید پرور و ولایت مدار اسلامشهر تبریک عرض میکنم، امیدوارم که در زمره پیروان راستین امیرالمومنین علی علیه‌السلام و منتظران ظهور وارث غدیر باشیم.
وی در ادامه افزود: خادمیاران و یاوران رضوی کانون های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در هفته ولایت و امامت بویژه در جشن ۲ کیلو متری آنچه در توان داشتند در تبق اخلاص نهادند.
کانون خدمت رضوی شهرستان ۶ غرفه در جشن دو کیلومتری دایر کرد ، غرفه ها به برکت نام امام رئوف (ع) موفق به ارائه خدمت به صدها نفر از شرکت کنندگان در جشن غدیر شدند.
گفتنی‌است در پایان جشن ۲ کیلومتری حضار پرچم متبرک علوی از نجف اشرف را زیارت کردند.

انتهای پیام/کانون_خدمت_رضوی_شهرستان_اسلامشهر

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید