» صفحه اصلی » نغمه سلامت/ میز خدمت رایگان پزشکی در دهه کرامت
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

نغمه سلامت/ میز خدمت رایگان پزشکی در دهه کرامت

۲۳ اردیبهشت ۰۳ 4۰26

 

در راستای گرامیداشت دهه کرامت و ترویج فرهنگ خدمتگزاری به عاشقان امام رضا (ع)، کانون سلامت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران اقدام به ارائه خدمات پزشکی، درمانی رایگان به اهالی محله دولتخواه شمالی کرد.

به گزارش آسمانی نیوز ، این برنامه در روز پنجشنبه در مسجد مقدس محله دولتخواه شمالی برگزار و طی آن، خدمات متنوعی از جمله ویزیت پزشک عمومی، پزشک مامایی، طب سنتی، انجام تست قند، فشار خون و حجامت به صورت رایگان به مراجعین ارائه شد.

براتعلی شعبانی مسئول کانون سلامت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران گفت: هدف از برگزاری این برنامه، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به اقشار کم برخوردار و نیازمند و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و خدمتگزاری به دوستداران امام رضا (ع) در ایام دهه کرامت بود.

وی خاطر نشان کرد:با همکاری و مشارکت خادمیاران رضوی و کادر پزشکی، توانستیم به تعدادی از اهالی این محله خدمات ارائه دهیم و امیدواریم که این اقدام خداپسندانه مورد رضایت خداوند متعال و امام رضا (ع) قرار گرفته باشد.

شعبانی عنوان کرد:برنامه در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و دستورات آستان قدس رضوی در خصوص محرومیت زدایی و ارائه خدمات به اقشار آسیب پذیر جامعه بود.

وی در پایان گفت : ما در کانون سلامت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، متعهد هستیم که در حد توان خود به نیازمندان خدمات ارائه دهیم و امیدواریم که با کمک خیرین و نیکوکاران بتوانیم خدمات خود را در مناطق محروم دیگر نیز گسترش دهیم.

انتهای پیام/ کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید