» اخبار جدید » غرس ۱۰ نهال در دانشگاه علامه طباطبایی تهران
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

غرس ۱۰ نهال در دانشگاه علامه طباطبایی تهران

۲۷ اسفند ۰۰ 1۰91

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی منطقه ۶ تهران در روز میلاد حضرت علی اکبر با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی ۱۰ نهال در دانشکده اقتصاد کاشتند.

سمانه عابدی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی و مسئول کانون خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی منطقه ۶ تهران درخصوص اهمیت منابع طبیعی بیان کرد: منابع طبیعی به دلیل دارا بودن اهمیت اقتصادی یکی از شاخص‌های مهم در توسعه پایدار محسوب می‌شود در حالیکه یکی از مهم‌ترین مشکلات کشور در این زمینه، تخریب کمی و کاهش کیفیت منابع طبیعی در کشور است.

وی افزود: در این زمینه از جمله مواردی شامل پایین بودن دانش و فرهنگ عمومی اقشار مختلف جامعه در جهت حفاظت از منابع طبیعی است و در این زمینه ارتقا سطح آگاهی مردم نسبت به حفظ، بهره‌برداری اصولی و احیای منابع طبیعی و جلب مشارکت آنها در زمینه بهره‌برداری بهینه از این منابع لازم و ضروری است.

مسئول کانون خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی منطقه ۶ تهران گفت: حضور جوامع دانشجویی در مسایل مختلف، منجر به ایجاد تحولات اساسی در آن حوزه می‌شود و بزرگداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، ضمن ارتقا آگاهی و دانش دانشجویان، زمینه ترویج و فرهنگ سازی صیانت از منابع طبیعی به عنوان میراث ملی را در میان جوامع دانشگاهی، فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: بر این اساس کانون کتاب و کتابخوانی با توجه به رسالت حفظ و محافظت از این منبع طبیعی با ارزش با همکاری دانشگاه علامه طباطبائی به غرس ۱۰ نهال در محوطه دانشکده اقتصاد پرداختند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید