» صفحه اصلی » بابا رضا جان، همصدا شدن دانش آموزان مدارس شاهدحضرت زینب(س) و سوم شعبان
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

بابا رضا جان، همصدا شدن دانش آموزان مدارس شاهدحضرت زینب(س) و سوم شعبان

۲۶ اردیبهشت ۰۳ 3۰25

خادمیاران رضوی منطقه ۵تهران در مدارس دخترانه شاهد حضرت زینب(س) و سوم شعبان حاضر شدند و نوای یا امام رضا علیه‌السلام را بر لبان جاری کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، فائزه شادان پور مسئول کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی منطقه۵ تهران گفت: کاروان زیر سایه خورشید به مناسبت ایام دهه کرامت راهی مدارس دخترانه شاهد حضرت زینب(س) و سوم شعبان شدند.

وی اظهار داشت: خادمیاران کانون تعلیم و تربیت از آغاز دهه کرامت در ۱۲ مدرسه حاضر شدند و حال و هوای امام رضایی ایجاد کردند.
شادان پور ادامه داد: دانش آموزان هر ۲ مدرسه در پویش جوانه های رضوی شرکت کرده بودند و در حضور خادمیاران به اجرای برنامه پرداختند.

وی عنوان کرد: همه دانش آموزان شعر بابا رضا جان را حفظ کرده و یکصدا آن را خواندند و فضای دلنشینی را ایجاد کردند.
مسئول کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی منطقه۵ تهران افزود: عباس شریفی مهر مسئول کانون تبلیغ دینی در مدح علی بن موسی الرضا علیه السلام اشعاری را خواندن و در پایان صلوات خاصه را با دانش آموزان قرائت کردند و فضای معنوی خاصی محیط مدرسه را احاطه کرد.

وی افزود: نمایشگاهی از آثار هنری امام رضایی دانش آموزان در مدرسه برپا شده بود همچنین چایخانه حضرتی نیز توسط مسئولان مدرسه دایر و از دانش آموزان پذیرایی کرد.

گفتنی است در پایان مراسم از دختر شهید علی اکبر وفایی که از دبیران مدرسه بود تجلیل شد و هدایایی به دانش‌آموزان و کادر آموزشی اهدا شد.

 

انتهای پیام /کانون_خدمت_رضوی_منطقه ۵تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید