» اخبار جدید » برپایی جشن باشکوه میلاد امام رضا (ع) توسط خادمیاران رضوی شهرستان اسلامشهر
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

برپایی جشن باشکوه میلاد امام رضا (ع) توسط خادمیاران رضوی شهرستان اسلامشهر

۲۳ خرداد ۰۱ 3۰80

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به همت خادمیاران رضوی و با حضور بیش از ۵۰۰ نفر مراسم ویژه و باشکوهی به مناسبت میلاد با کرامت حضرت رضا(ع) در سطح شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

این مراسم بزرگ در محله های شهرک انبیاء، قائمیه و احمد آبادمستوفی با قرائت قرآن کریم آغاز و در ادامه با برنامه های شاد و متنوعی همراه بود.

برپایی این جشن باشکوه که با استقبال بی نظیر دوستداران حضرت همراه بود، با همراهی و همکاری دهیار حسن آباد خالصه بخش احمد آباد مستوفی و مسئولین محله های قائمیه و شهرک انبیاء صورت گرفت.

در این مراسم حجت الاسلام نورالهی به سخنرانی پرداخت و نوای دلنشین مداح اهل بیت خادمیار  مسعود زینلی گرما بخش مجلس شد و دهه نودی های محله های قائمیه اسلامشهر و حسن آباد خالصه بخش احمد آباد مستوفی شادی های خود را به مراسم بخشیدند.

از دیگر برنامه های این جشن برپایی قرعه کشی در محله حسن آباد خالصه این بود که دو سفر به مشهد مقدس توسط برگزار کنندگان مراسم و دهیار منطقه اهدا شد.

همچنین در این قرعه کشی از طرف خادمیاران حضرت رضا علیه السلام به پنج نفر از شرکت کنندگان در مراسم تبرکی حضرت رضا علیه السلام شامل نمک تبرکی و گلاب اهدا شد.

گفتنی است حسن ختام این مراسم باشکوه زیارت پرچم منور حضرت رضا(ع) به دستان خادمیاران رضوی شهرستان اسلامشهر بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید