» صفحه اصلی » جلسه کارگاهی روانشناسان با موضوع سلامت روان و بلوغ دختران درمنطقه ۱۰تهران
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

جلسه کارگاهی روانشناسان با موضوع سلامت روان و بلوغ دختران درمنطقه ۱۰تهران

۲۵ اردیبهشت ۰۳ 3۰30

به گزارش آسمانی نیوز، در سومین روزاز دهه کرامت و به مناسبت روز دختر، طرح دختی ژن با برپایی جلسه روانشناسی در دبستان شهید شمس آبادی برگزار شد ، که مورد استقبال خوبی از طرف خانواده ها قرار گرفت.

اکرم عابدی پور مسئول کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی منطقه ده گفت : با توجه به ضرورت ارتباط موثر با نسل نوجوان و جوان و اهمیت سلامت روان در بلوغ دختران جلسه مشاوره با حضور والدین و معلمان دبستان شهید شمس آبادی با حضور خادمیار ژیلا آهنگرزاده برگزار شد .
وی ادامه داد : مشکلات بلوغ دختران به لحاظ روحی و جسمی قابل بحث و بررسی است به همین منظور برنامه ریزی برای برپایی جلسات متعدد حضوری و انفرادی صورت گرفته که در مدارس و محل جدید دفتر کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۰ برگزار خواهد شد.

مسئول کانون مشاوره خدمت رضوی منطقه ۱۰ تهران اظهارداشت:لزوم پایش سلامت روان، آشنائی با سنین بلوغ و ویژگی های جسمانی در دختران موضوعاتی بود که توسط مشاور آهنگرزاده مطرح شد .
عابدی پور بیان کرد :بی شک بلوغ دختران مهم ترین مرحله زندگی آن هاست. در دوران بلوغ تغییرات بزرگی در بدنشان رخ می دهد به طوری که گاهی از دیدن این تغییرات می ترسند و وحشت می کنند. آگاهی از دوران بلوغ برای هر دختری واجب و ضروری است.

انتهای پیام/
کانون_خدمت_رضوی_منطقه ۱۰ تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید