» اخبار جدید » دیدار خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران با خانواده شهیدان کاشانی و رحیمی
اخبار جدید - جدیدترین اخبار - شهدا - صفحه اصلی

دیدار خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران با خانواده شهیدان کاشانی و رحیمی

۴ مهر ۰۳ 1۰8

خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران در سومین روز از دیدار با خانواده شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس راهی خانه شهیدان عباس رحیمی و احمد کاشانی شدند.

به گزارش آسمانی نیوز، خادمیاران کانون ایثار وشهادت شهادت در معیت پرچم متبرک رضوی و مشارکت پایگاه ویژه بسیج سلمان کن به دیدار خانواده شهیدان احمد کاشانی و عباس رحیمی رفتند و با اهدای هدایای متبرک رضوی از خانواده معظم شهدا تجلیل کردند.

عباس رحیمی درسال۱۳۳۶در محله کن متولد و در نوجوانی بعنوان بسیجی عازم جبه شد ودر دسته آر پی جی زن با دشمن بعثی جنگید و آبان ۱۳۶۲ در عملیات والفجر۴، منطقه پنجوین عراق شهید و مفقودالاثر شد، پس از سالیان طولانی(به قولی۱۳سال)پیکرش تفحص و پس از بازگشت درگلزار کن بخاک سپرده شد، پسر خاله این شهید بزرگوار، شهید مرتضی هاشمی نیز از شهدای خانواده است.

احمدکاشانی درسال۱۳۴۴ متولد ودر سن ۱۶ سالگی به جبهه اعزام شد، در عملیات مسلم ابن عقیل در منطقه سومار در ۹ مهرماه ۱۳۶۲به فیض شهادت نائل آمد، این شهید بزرگوار جز اولین شهدای محله کن می باشد که مزارش در گلزار کن است. گفتنی است که با توجه به سالگرد این شهید والامقام، عباس شریفی مهر مسئول کانون تبلیغ دینی با مداحی، ذکر مصیبت وقرائت دعای توسل در منزل ایشان از خانواده ومادر بزرگوارش تجلیل شد.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید