» صفحه اصلی » شور و نشاط در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله مرتضی گرد، با برگزاری جشن دهه کرامت برای کودکان
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

شور و نشاط در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله مرتضی گرد، با برگزاری جشن دهه کرامت برای کودکان

۲۹ اردیبهشت ۰۳ 4۰32

کانون کتابخوانی در اقدامی ارزشمند با مشارکت کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، به مناسبت دهه کرامت، جشنی شاد و پرنشاط برای کودکان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله مرتضی گرد برگزار کرد.

به گزارش آسمانی نیوز، این جشن که به مدت سه ساعت از ساعت ۱۵ تا ۱۸ به طول انجامید، مملو از شور و نشاط و عشق به خاندان عصمت و طهارت (ع) بود. کودکان حاضر در این جشن با شور و اشتیاق در برنامه‌ها شرکت می‌کردند و از قصه‌ها و بازی‌ها لذت می‌بردند.

خاتون علیپور مسئول کانون کتابخوانی خدمت رضوی منطقه نوزده تهران گفت: در این مراسم، برنامه‌های متنوعی برای کودکان تدارک دیده شده بود که از جمله می‌توان به قصه‌گویی و معرفی امام رضا (ع) در قالب داستان‌های آموزنده، عهد بستن با امام رضا (ع) و انجام بازی‌های مختلف با توپ برای سرگرم کردن بچه‌ها اشاره کرد.

وی در ادامه توضیح این فعالیت گفت: دومین سالی بود که به مناسبت دهه کرامت در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله مرتضی گرد حضور پیدا کردیم. هدف ما از برگزاری این جشن، ترویج فرهنگ رضوی و ایجاد فضایی شاد و معنوی برای کودکان بود که خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از این جشن شد و کودکان و خانواده‌هایشان از برنامه‌ها راضی بودند.

علیپور خاطرنشان کرد: در پایان این مراسم، به رسم یادبود به همه کودکان حاضر در جشن کتاب اهدا شد و از آنان با پذیرایی به عمل آمد و تبرکی دریافت کردند.

 

انتهای پیام/کانون_خدمت_رضوی_منطقه_نوزده_تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید