» صفحه اصلی » مدرسه دخترانه حضرت نرجس (س)، عطرآگین با نسیم رضوی
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

مدرسه دخترانه حضرت نرجس (س)، عطرآگین با نسیم رضوی

۲۵ اردیبهشت ۰۳ 2۰62

مدرسه دخترانه حضرت نرجس (س) در خانی آباد نو، میزبان خادمیاران رضوی و پرچم متبرک امام رضا (ع) بود.

به گزارش آسمانی نیوز ، دانش‌آموزان این مدرسه با صفوف منظم و چهره‌های شاد، از خادمیاران رضوی استقبال کردند و عشق و ارادت خود به امام رضا (ع) را به نمایش گذاشتند.

خانم پوربافرانی مسئول کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی منطقه نوزده گفت : در این مراسم معنوی که به صورت سرزده انجام شد، برنامه‌های متنوعی از جمله مداحی، صلوات خاصه و اهدای متبرکات به دانش‌آموزان و کادر آموزشی برگزار شد.

همچنین، به مناسبت دهه کرامت، به دانش‌آموزان دختر با نام معصومه هدیه اهدا شد.

حضور خادمیاران رضوی و پرچم متبرک امام رضا (ع) در مدرسه حضرت نرجس (س)، فضایی روحانی و معطر به عطر گل نرگس ایجاد کرد و دانش‌آموزان را با سیره رضوی و آموزه‌های نورانی ایشان آشنا کرد.

در این مراسم، قطعه فرش متبرک رضوی نیز به این مدرسه اهدا شد تا آن را به عنوان یادگاری از این دیدار معنوی در مدرسه خود حفظ کنند.

وی در ادامه گفت : دانش‌آموزان مدرسه حضرت نرجس (س) در این روز با شور و شوقی وصف‌ناپذیر، عشق و ارادت خود به امام رضا (ع) را به نمایش گذاشتند و و در آن جمع پر شور، نغمه عهد و میثاق با امام رضا (ع) طنین انداز شد. دانش آموزان با صدایی رسا و قلبی مملو از ایمان، تعهد خویش را به سیره ی رضوی و آموزه های نورانی ایشان اعلام کردند.

انتهای پیام/ ۲/۲۳
کانون_خدمت_رضوی_منطقه_نوزده_تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید