» صفحه اصلی » نقل روایتی از کرامت امام رئوف(ع) در محفل امام رضایی منطقه ۶
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

نقل روایتی از کرامت امام رئوف(ع) در محفل امام رضایی منطقه ۶

۲۸ اردیبهشت ۰۳ 1۰29

همزمان باچهارشنبه امام رضایی و به مناسبت دهه کرامت هیئت خدام الرضا منطقه ۶ تهران مراسم باشکوهی در مسجد امیرالمومنین علیه السلام برگزار کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، همزمان با چهارشنبه امام رضایی و دهه کرامت، هیئت خدام الرضا و خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۶ تهران در مسجد امیرالمومنین (ع) با برنامه‌های متنوع پذیرای نمازگزاران و خادمیاران و یاوران بودند.

این مراسم پیش از اذان مغرب آغاز شد و با برپایی میزهای خدمت توسط کانون‌های مختلف از جمله کانون سلامت، قرآن، تعلیم و تربیت، حقوقی، اشتغال و کارآفرینی، زیارت اولی، مشاوره و مددکاری و … تا پایان مراسم به محبان اهل بیت خدمات امام رضایی ارائه کرد.

پس از نماز جماعت و راس ساعت ۸ صدای روح‌بخش صلوات خاصه و نواهای امام رضایی از مسجد پخش شد و دل‌های نمازگزاران را بی تاب صحن امام رضا علیه السلام کرد.

محمد خدمتی دبیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۶ تهران از حاضرین در مسجد تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: کانون‌های مختلف این منطقه از سال ۱۳۹۶ خدمات امام رضایی گوناگونی به نیازمندان منطقه ارائه می‌دهد.

وی در ادامه از یکی از خادمیاران منطقه ۶ که چند روز قبل برای شیفت به مشهد مقدس رفته بود، خاطره‌ای را نقل کرد.

خدمتی گفت: این خادمیار که در قسمت ویلچر به زائران خدمت‌رسانی می‌کرده، قبل از خدمت با دادن نذری و گرفتن فیش غذا نیت می‌کند که آن را به فرد نیازمندی هدیه دهد. در همین حین یک زائر خسته و رنجور از وی می‌خواهد که برای زیارت او را به داخل حرم مطهر ببرد. خادمیار تا صحن گوهرشاد که محل خدمتش بوده، او را می‌ببرد؛ اما زائر باز هم تمنای زیارت داشته.

خادمیار برای رضایت و خشنودی امام مهربانی کلاه خدمت را برمی‌دارد و زائر را از صحن گوهرشاد به کنار ضریح می‌ببرد. زائر به راز و نیاز با امام رئوف می‌پردازد و پس از زیارت خادمیار فیش حضرتی را به ایشان جهت تبرک می‌دهد.

فردای آن‌روز در حالی که خادمیار در آسایشگاه خدمت مهیای شیفت بعد می‌شده، خانم زائر همراه پسرش به آسایشگاه می‌آیند.

خادمیار ابتدا تعجب می‌کند؛ اما چندی نمی‌گذرد که زائر از حالش و معجزه آقا می‌گوید. از اینکه تمام نشانه‌های سرطان از دهانش رفته و شفا گرفته است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی با بغض و حال منقلب گفت: ما از معجزه‌های آقا زیاد شنیدیم؛ اما این بار خیلی نزدیک و به وضوح حسش کردیم.

ما در مقابل ولی نعمتمان ادعایی برای خدمتگزاری نداریم و هرچه انجام دادیم بسیار کم و ناقابل بوده و ان شالله امام رضا علیه السلام این کم را از ما بپذیرد و توفیق خدمت بیشتر دهد.

در ادامه این محفل نورانی یکی از ذاکران اهل بیت(ع) در وصف و مدح حضرت رضا علیه السلام مدیحه‌سرایی کرد.

در پایان و پس از نماز جماعت؛ مراسم تمامی حاضرین نمازگزار و خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ از سفره پر برکت اهل بیت متنعم و از نمک متبرک بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/خبر_خدمت_رضوی_منطقه_۶

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید