» اخبار جدید » نمایش “پیام غدیر” به روی صحنه رفت
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

نمایش “پیام غدیر” به روی صحنه رفت

۲۵ تیر ۰۱ 3۰48

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، نمایش پیام غدیر ویژه بانوان در ایام دهه ولایت و امامت و همزمان با سالروز میلاد امام هادی علیه‌السلام از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در شبستان مسجد امام حسین(ع) واقع در تقاطع شهید مخبری بزرگراه ستاری برگزار شد.

سید محمدامین قاضی مسئول کانون زیارت منطقه ۵ تهران ضمن تبریک اعیاد غدیر و قربان، در راستای اجرای نمایش پیام غدیر گفت: بالاترین وظیفه هر مسلمان تکریم شعائر الهی و جذب افراد مستعد خدمت به اسلام و مسلمین با تکیه بر حدیث ثقلین (قرآن و اهل بیت) است.

وی در ادامه به نحوه اجرای این نمایش اشاره کرد: نمایش با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز و سپس زیارت امین الله قرائت شد.

وی افزود: طراحی صحنه این نمایش بیانگر واقعه غدیر خم است، خطبه غدیر و بیعت حجاج با پیامبر و بعد با امیرالمؤمنین، معجزات الهی است که در واقعه غدیر اتفاق می افتد. بیعت زنان حاضر در حجه الوداع با امام علی علیه السلام صورت از پرده های این نمایش است که توسط گروه اجرا و مولودی های خاص مناسبتی پخش شد.

وی بیان داشت: بعد از اجرای نمایش توسط مجری، مسابقه ای برای کودکان برگزار و از سادات حاضر تجلیل به عمل آمد و هدایایی نیز اهدا شد، آخر این مراسم هم با قرائت دعای فرج بیعتی با امام زمان (عج) رقم خورد.

قابل ذکر است که احادیث و روایاتی که در نمایش بیان می شود برگرفته از کتاب اسرار غدیر نوشته محمد باقر انصاری است.

نمایش پیام غدیر یکبار دیگر یکشنبه ۲۶ تیر ماه همزمان با شب عید غدیر در سرای محله باغ فیض اجرا خواهد شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید