» اخبار جدید » دوره ها و کارگاه های آموزشی جدید کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵ تهران دایر می شود
اخبار جدید - جدیدترین اخبار - کانون های خدمت رضوی استان تهران - کانون های خدمت رضوی کشور

دوره ها و کارگاه های آموزشی جدید کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵ تهران دایر می شود

۱۲ اردیبهشت ۰۲ 4۰58

خادمیاران کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵ کارگاه های آموزشی جدیدی را با هدف آموزش،مهارت ورزی و درآمد زایی به صورت حضوری و رایگان برگزار می کنند.
به گزارش آسمانی نیوز : سعید مقدم مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵ با اشاره به استقبال بی نظیر کارآموزان از کارگاه ها و به نتیجه رسیدن دوره های قبلی ، از شروع دوره ها در سطح بالاتر و تکمیلی و دوره های جدید خبر داد و اظهار داشت: با یاری امام رئوف دورهای کار آفرینی با هدف تقویت و ارتقای مهارت‌های کارآفرینان و هنرجویان در امر اشتغال‌زایی و کارآفرینی، در سطح منطقه برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: در حاشیه برگزاری نماز عید سعید فطر در محله باغ فیض تهران، به همت کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵ تهران و همکاری امام جماعت، هیئت امنا و پایگاه بسیج مسجد حضرت اباعبدالله الحسین ع تهران نمایشگاه و بازارچه محصولات هنرجویان کانون کارآفرینی و اشتغال با ارائه محصولات پوشاک و حجاب اسلامی، عروسک شنی و روسی، محصولات گلدوزی شده، محصولات غذایی ارگانیک و مربا و ترشیجات خانگی برپا شد.
مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵ برنامه و ساعت دوره ها را تشریح کرد: روزهای شنبه کارگاه آموزشی فرشینه از ساعت ۱۵ الی ۱۶:۳۰و کارگاه آموزشی تسبیح تزئینی ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در محل دفتر کانون خدمت رضوی واقع در سری محله بهاران کوهسار برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد : دوره خیاطی پیشرفته دوشنبه ها از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷ و کارگاه بافتنی از ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ در محل کانون عمومی خدمت رضوی پایگاه شهید روستایی محله کن دایر می شود.
جهت ثبت نام در دوره ها کافی است مشخصات خود (نام و نام خانوادگی، سن، تحصیلات، نام دوره ) را به شماره : ۰۹۱۲۵۰۹۱۰۴۱ در پیام رسان ایتا و بله ارسال کنید.
مقدم در آخر به برگزاری میزهای مشاوره کارآفرینی و اشتغال در چهارشنبه امام رضایی اشاره کرد و گفت : هر هفته در روزهای متبرک به نام امام رضا(ع) در دفتر کانون خدمت رضوی سرای محله بهاران از ساعت ۱۶:۳۰الی ۱۹ در خدمت مراجعین و کارآفرینان در جهت بهبود فضای کسب و کار و ارائه پیشنهاد و همفکری خواهیم بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید