» صفحه اصلی » یاورشهر ۵/ حس حضور شمس الشموس در میان بانوان امیدوار
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

یاورشهر ۵/ حس حضور شمس الشموس در میان بانوان امیدوار

۲۷ اردیبهشت ۰۳ 4۰47

خادمیاران رضوی منطقه ۵تهران همزمان با ایام دهه کرامت و چهارشنبه های امام رضایی خاص به یاور شهر ۵ رفته و ساعاتی را با بانوان مرکز گذراندند.

به گزارش آسمانی نیوز، نازیلا مجیدی مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵تهران گفت: تجربه یک روز خاص، دهه کرامت و چهارشنبه های امام رضایی در یاورشهر ۵ زیر سایه خورشید، چه روز زیبایی برای خادمیاران همراه رقم خورد.

وی اظهار داشت: همیشه آروزی حضور در سرای سالمندان، گرمخانه و بهزیستی را داشتم ولی به لطف امام رضا جان توفیق حضور در مرکز نگهداری بانوان نصیبمان شد و انگار از ماه ها قبلتر این دیدار برنامه ریزی شده بود و مهیای حضور در محضر امام رئوف شدیم.

سرازیر شدن اشک خادم و مخدوم…

با وارد شدن خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک چشمان تاب این بزرگواری را نمی آورد و اشک ها سرازیر می شود، چه زیباست صحنه رویارویی… با اوج گرفتن حس بانوان این سرزمین حتی خادمیاران هم پا به پای آنها اشک می ریزند.

خوابی که تعبیر شد..

دختری مددجو دوان دوان نزدیک می شود به مددکار مرکز که می رسد، می گوید خانم من دقیقا یک ماه پیش این صحنه ورود خادمان امام رضا(ع) را خواب دیدم، با همین لباس و همین مدل….السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام

حضور آقا در مرکز…

مددجویی جلوی پای خادمین می نشیند و شروع به گریه می کند..چه حال و هوای خاصی، انگار خود آقا در کنار پرچم وارد مرکز شدند.

شفای نابینا

بانویی به خادمیاران گفت من نابینا بودم و شفا گرفتم….

حال دختران رنجیده یاور شهر خوب است، گوشه ای خلوت کرده و اشک می ریزند.

دخترانی که هیچوقت مشهد نرفتند، دلشان خوب هوایی شد و حس زیارت نصیبشان شد.

مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه ۵تهران خاطرنشان کرد: هدایایی برای بانوان مرکز تهیه شده بود که با شادی آنها مواجه شد و همگی در مراسم شال های رنگی که خادمیاران اهدا کردند رو برسر انداختند.

وی افزود: غزاله محمدخانی مسئول کانون مشاوره و مددکاری نیز در این مراسم همراه مددجویان بود و مشاوره ای با آنها داشت که جزو مشاوره های خوبشان در این سال‌های خدمت بود.

مجیدی همچنین به شادی مراسم، مداحی و همدل شدن اشاره کرد که چه ساعات خوبی را گذرانده اند.

وی در آخر به نمایشگاه و بازارچه سرای خاتون در بقعه شیخ طرشتی که با همکاری منطقه ۵ و ۲ تا ۲۹ اردیبهشت دایر است اشاره کرد و برای دیدن و خرید محصولات بانوان کارآفرین از هنردوستان دعوت کرد تا در نمایشگاه جهت حمایت شرکت کنند.

یاورشهر: یکی از مراکز گروه خاص و منع پذیرش آسیب‌دیدگان اجتماعی است که برای بانوان معتاد زخم باز در نظر گرفته شده است. مددجویان پس از پذیرش در این مرکز و طی کردن مراحل درمان و فرا گرفتن حرفه شغلی به جامعه باز خواهند گشت. این مرکز به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در محله کن دایر شده است.

انتهای پیام/۲/۲۶

#کانون_خدمت_رضوی_منطقه_۵_تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید