» اخبار جدید » نشست تخصصی مدیران استان تهران با مسئولان کانون خدمت رضوی منطقه ۵ / براتلو بر ضرورت ارتباط با دانشجویان تاکید کرد
اخبار جدید - جدیدترین اخبار - صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

نشست تخصصی مدیران استان تهران با مسئولان کانون خدمت رضوی منطقه ۵ / براتلو بر ضرورت ارتباط با دانشجویان تاکید کرد

۲۴ مهر ۰۳ 2۰19

نشست تخصصی و صمیمانه مسئولان کانون خدمت رضوی منطقه ۵ با حضورمدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران وهمراهان برگزار شد.

به گزارش آسمانی نیوز، نشست تخصصی و بازدید سردار صفرعلی براتلو مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران و همراهان از دفتر کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران با حضور مسئولان کانون های تخصصی برگزار شد.

جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم، سرود جمهوری اسلامی ایران ،همخوانی صلوات خاصه امام رضا(ع) و پخش گزارش جامع از فعالیتهای شاخص کانون خدمت رضوی منطقه ۵ در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۳ آغاز شد.

سردار براتلو ابتدا به محتوای نامه امام رضا(ع) به حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و توصیه های ایشان به شیعیان اشاره کرد و مطالعه چند باره این نامه را پیشنهاد داد.

وی اظهار داشت: کانون منطقه ۵ یکی از مناطق سرآمد، پرشور و زنده است، بسیار به این منطقه امیدواریم و از مسئولان جهت اجرای برنامه های متعدد تشکر و قدرانی کرد.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران در ادامه به مسئله روز جهان پرداخت و از خادمیاران خواست تا در صحنه حضور فعال داشته باشند، شرایط را تحلیل و کلید واژه ها را به درستی پیدا کنند.

پویش لبنان

سردار براتلو گفت : کمک مالی به مردم لبنان در حال حاضر دغدغه اصلی خادمیاران و سرلوحه خدمت امام رضایی است، انقلابی باشیم و امام رضایی حرکت کنیم، خادمیاری که بدون هیچ پاداشی و حقوقی در راه خدمت قدم برداشته برای این شرایط آمادگی لازم داشته باشد. ما طبق فرمایش مقام معظم رهبری به قله نزدیک شده ایم و تلاش دشمنان برای ناکامی ما بیشتر شده است همانطور که اسرائیل در لبنان کار را با شهادت رهبران حزب الله میخواست تمام کند و نتوانست چون ما امروز قدرتمندیم.

تاکید بر ارتباط با دانشجویان

براتلو ادامه داد: با دانشجویان ارتباط بگیرید، به دانشگاه ها بروید، آمادگی رویارویی با آنها را داشته باشید، از بین دانشجویان جذب داشته باشید و فعالیتهای امام رضایی در دانشگاه ها دیده شود همانطور که با آغاز سال تحصیلی چهارشنبه های امام رضایی در مدارس برگزار شد و حال و هوای مدارس امام رضایی شد.

وحید ابراهیم یزدی دبیر کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در راستای فعالیت خادمیاران و یاوران رضوی اظهار داشت: با جذب ۱۰۰۰ خادمیار و یاور رضوی با عنایت امام رئوف در منطقه هم افزایی خوبی شکل گرفته و خادمان متخصص و فعالی جذب شده اند و فعالیتهای شاخصی نظیر ۴۰ روضه مقابل درب منزل شهدا در ماه محرم و صفر، برپایی چایخانه حضرت رضا(ع) و غرفه ای که همه کانون ها در آن شرکت داشتند در میهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر خم، ۱۵ روز خدمت به زائران حسینی در شهر کربلا، حضور حداکثری خادمیاران و یاوران در مراسم شهادت امام رضا(ع) و… در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۳ برگزار شده است.

داود آذرنوش جانشین کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، حجت الاسلام علیرضا نجاتی مسئول پایش و نظارت مومنانه، احمد شهرکی معاونت اجتماعی و میثم جعفری معاونت خادمیاری کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در این جلسه با مسئولان کانون های تخصصی منطقه ۵ تهران گفت و گو و موارد مهم و ضروری را جهت عملکرد بهتر خادمیاران مطرح کردند.

 

گفتنی است؛ در پایان جلسه از مسئولان کانون‌های تخصصی خدمت رضوی منطقه ۵ که نقش فعال و گسترده‌ای داشتند، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید